Wandelverslag Opwarm Bingo Wandeling Zondag 6 mei ’18

Wij vertrokken om 08:40 bij ons vertrek punt Stichting Samen werken, helaas zonder Angelique zij heeft een blessure. Maar ze kwam ons wel even een prettige wandel tocht wensen. Vervolgens zijn wij gaan wandelen, met 11 wandelaars, een klein stukje van onze route richting het station, langs Ravelijn op den Zoom en Zuidzijde Zoom om zo uiteindelijk een rondje om de Binnen schelde te kunnen doen. Richting terugweg heb ik de wandelaars gewezen op de bingo die bij Zalencentrum De Raayberg zou plaats vinden, diversen hiervan hebben even via het raam naar binnen gekeken. Verder tijdens deze wandeling had volgens onze beleving iedereen het naar zijn zin en gespreksstof genoeg voor elkaar. Om 10:47 uur waren wij met ze’n allen weer terug bij Stichting Samen Werken. de afstand was 11,40 KM, in een totale tijd van 2:08:48 uur, met een gemiddelde snelheid van 5,6 km/u.

Ook tijdens deze wandeling hebben wij een wandelaar van de maand en dit is Miranda.
(zie haar verslag)

Vriendelijke Wandel Groet,