Wandelverslag De sprookjes wandeling vanuit Lunch Café Tivoli Nispen zondag 23 juni ’24

Het was feest vandaag.
Pia was bijna jarig en trakteerde de groep op een lekker stuk taart.
Daar zeggen wij geen nee tegen. Helaas wisten wij dat niet van tevoren anders hadden we de slingers opgehangen. Alsnog gefeliciteerd en we hopen dat je een leuke verjaardag hebt gehad.

Verder was het heel mooi wandelweer zonnig en droog.

En nu hoor ik jullie bijna denken, buiten de wandelaars die meeliepen natuurlijk, een sprookjes wandeling? zie hieronder. Het kabouterbos in Nispen.

Bovendien was het een internationale wandeling want voor het eerst gingen we met de club de grens over naar Essen in België.

Hieronder de winnaars van de loterij
De kadobon van Outdoor Roosendaal voor een gratis paar sokken is gewonnen door Angelique.
Mario won de wandelpin beschikbaar gesteld door de wandelpin, neem eens een kijkje op haar facebookpagina mocht je interesse hebben in een wandelpin. En Adrie won de wasbon van Washin7 belangeloos beschikbaar gesteld door Washin7. De lootjes werden getrokken door Hilde eigenaresse van Tivoli. Wij wensen de winnaars veel plezier met hun gewonnen prijzen.

De wandeling was 15,44 kilometer gelopen in een tijdsbestek van 3 uur en 5 minuten met een gemiddelde snelheid van 5 kilometer per uur.

Wij hebben weer genoten van deze wandeling en zien jullie graag weer bij onze volgende wandeling op zondag 21 juli ’24. We verzamelen om 7:30 in de ochtend bij De Nieuwe Drenck in Bergen op Zoom en we vertrekken om 8:00 uur ook in de ochtend.

Tot dan.

Veel wandelgroetjes,
Bergse Wandel Club

En ons fotomodel van deze maand.

En de groepsfoto.