Voorjaarswandeling zondag 14 april ’19

Het was fris maar mooi weer voor een wandeling en de eerste zondag dit jaar dat we om 08:00 uur vertrekken. We vertrokken van uit Stichting Samen Werken en de koffie en thee stond al op tijd klaar.

In totaal vertrokken we met 13 wandelaars en het was een echte internationale groep.
Tijdens een vorige wandeling liep er een wandelaar uit China mee en deze keer nog een wandelaar uit Zuid Africa en één uit Amerika.

We vertrokken richting Antwepsestraatweg achterlangs de Markiezaten en vandaaruit de Brabantse Wal op. Voor het prikkeldraad langs pad op, wel wat drassig maar vooruit.

Na nog wat verder te hebben gelopen riep Mario dat we het pad aan de andere kant hadden moeten hebben. Inmiddels waren we al zo ver dat we net zo goed door konden lopen. Aan het eind een hek maar ook dat hield ons niet tegen. Galant geholpen door de mannen klom iedereen daar overheen en we konden er nog om lachen ook.

Richting Hoeve Hildernissen nog even wachten bij een spoorweg overgang. De machinist vond het wel gezellig en toeterde vrolijk naar ons.

Een rondje over de Kraaienberg.

Als je sokken nat zijn geworden moet je ze toch ergens aan hangen om te drogen. Overal op voorbereid zie je wel.

Achterlangs de Bergse Plaat via de Snoekenplas, Boulevard naar Het Strandhuys voor een pauze.

Via de Olof Palmebrug, Antwepsestraatweg en Parallelweg weer terug naar het startpunt Stichting Samen Werken.

Daar de trekking gehouden van de cadeaubon van Washin7 die we iedere wandeling verloten onder de wandelaars die meelopen en aanwezig zijn bij de trekking. Chunli liu heeft het winnende lot getrokken en de winnaar was Krista.

Wij vonden het weer een gezellige en leuke wandeling en tot de volgende keer.

Groetjes Mario en Angelique